Wednesday, September 24, 2008

Amish Adventure!

Last Saturday, Mommy, Daddy and I went for my first real outing: It was such a nice fall-like day and we went to an Amish Market in PA. I had a lot of fun: there were so many different things and people to see. Below are some pictures from the trip.

No Sábado passado, a mamãe, o papai, e eu saimos para meu primeiro passeio de verdade. Era um dia lindo de pré-outono, e nós fomos a um mercado Amish (tipo "A Testemunha") que fica na Pensilvânia. Eu me diverti à beça; Tinha tanta coia e gente diferente pra ver. Veja abaixo um pequeno registro fotográfico dessa minha primeira viagem.


This picture is one of the very first that we took as a family. This is outisde the market, where the Amish display their furniture for sale. NOTE: Daddy was sporting a new hair do - more like a hair don't!

Essa foto é uma das primeira que nós tiramos todos juntos. Isso é fora do mercado, onde os Amish colocam algumas mobílias para vender. NOTA: O detalhe é o penteado diferente que o papai resolveu usar... ele tava ainda mais engraçado!


Mommy was born in PA, and as a good daugther of the land she enjoyed and introduced me to various different local and exotic foods... Dried chipped beef, farmers cheese, home made pickles. The picture above was taken right before we ate some shoo-fly pie -- it really worked, because I did not see any flies around us!

A Mamãe nasceu na Pensilvânia, e como a boa filha a terra volta, ela adorou poder comer e me apresentar à algumas guloseimas locais, que nem vou tentar traduzir os nomes. Mas a foto acima foi tirada quando estávamos comendo uma fatia de torta chamada "Afasta Mosca"... que por sinal funciona, pois eu não ví nenhuma!



Just to show how well I can use a spoon!

Apenas pra mostrar comoeu sou "bom de colher"!

1 comment:

DERLY. said...

parabéns antonio por sua primeira viagem,beijão cara.

tio ronaldo derly