Thursday, October 30, 2008

Grandpa Jim and Uncle Bill come to visit & Vovô Jim ^Tio Bill Vêm me Visitar



I am normally a happy fella, but I am even happier this week because my grandpa Jim came to visit me from Florida, and as a bonus my uncle Bill decided to come see me too!

Eu sou normalmente um cara feliz, mas eu estou ainda mais contente essa semana, pois finalmente meu vovô Jim veio me visitar, e como bônus meu tio Bill veio também.



Grandpa brought me a cool gift -- my first puzzle, with zoo animals... actaully they are mutants, animal-music instruments hybrids! I love playing with it...

Vovô me trouxe um presente bem legal: mey primeiro quebra-cabeça, com animais do zoológico! Na verdade, os animais são uma mistura de bicho com instrumento musica, mas de qualquer forma eu adoro brincar com eles!



This big guy is my Uncle Bill... he is still afraid that I will break when he holds me, so to prove him wrong, I climbed over his back and shoulders. I was going to put a Brazilian flag on his head, but mommy did not let me!

Esse aí é o meu tio Bill... ele ainda tem medo de me sugurar, então pra provar que eu sou forte e não quebro a toa, eu escalei as costas dele e ia fincar uma bandeira do Brasil na cabeça dele, mas a mamãe não deixou!

Last night, Daddy cooked dinner, making some French style beef roast. It looked really good, and I wanted to try, but mommy did not allow me to get a piece of it because of all the black peppercorns daddy used in the recipe. It is all on the video below... Then, when I was going to take a sip of wine, she also did not let me get my mouth on the bottle.

Ontem a noite o papai vez uma carne assada ao poivre... tave bem cheirosa e eu quis provar, mas a mamãe não deixou eu nem tocar na carne por causa da pimenta que o papai colocou. Tá tudo registrado no vídeo abaixo... depois, quando eu estava quase convencendo o papai a me dar um gole de vinho, a mamãe mais uma vez não deixou...



1 comment:

DERLY. said...

esse garoto é muito esperto hem igreja,sabe tudo de gastronomia,carne e vinho,hum,,,,,

abraços antonio tio ronaldo derly