Saturday, May 1, 2010

O Último Dia da Titia & Titia's Last Day



A Titia Mila voltou pro Brasil ontem, e como podem ver pela foto acima, ela já estava com saudades minhas antes mesmo de ir pro aeroporto... eu também já estou com saudades, mas como eu sou um homenzinho, eu não mostro minha cara triste!

My auntie Mila went back to Brazil yesterday and, as you can see by the picture above, she was missing me already, even before leaving to the airport... I am missing her already too, but since I am a little man, I did not show my sad face!



Apesar de tristes, nós aproveitamos as últimas horas dela aqui em casa, e fomos dar um passeio no parque que fica aqui perto... estava um dia lindo, e nós tiramos muitas fotos nos jardins para recordação.



We did enjoy the last hours of her visit, by going to the park close to home. It was a beautiful day, so we took many pictures in gardens for keepsakes.








No comments: